کدام گردنبند برای کدام یقه؟

کدام گردنبند برای کدام یقه؟

انتخاب بی‌دقت گردنبند نه تنها می‌تواند ظاهر شما را بهبود نبخشد بلکه آن را به هم ریخته و بدفرم جلوه دهد، پس برای انتخاب مناسب‌ترین گردنبند ابتدا به مدل یقه لباس خود توجه کنید.

پیش از همه چیز باید به موقعیت و مناسبتی که به آن می‌روید توجه کرده، لباس مناسب را انتخاب کنید و اکسسوری متناسب با آن را پیدا کنید.

کدام گردنبند برای کدام یقه؟کدام گردنبند برای کدام یقه؟

یک) برای یقه هفت، ظریف و آویزدار

اگر یک لباس یقه هفت باز پوشیده اید هر گردنبندی که انتخاب می کنید باید درست بین دو سینه قرار گیرد. این امر باعث می شود توجه به صورت شما بیشتر شود. گردنبندهای ظریف آویزدار انتخاب‌های بهتری هستند.

دو) یقه اسکی و خط قرمز چوکر

هر مدل گردنبند برای یک لباس یقه اسکی می تواند مناسب باشد، پس با خیال راحت گردنبند مورد علاقه خود را استفاده کنید. تنها خط قرمز گردنبندهای چوکر هستند!

سه) یقه گرد باز و گردنبندهای پر و آویزدار

درست مانند یقه هفت می‌توانید برای یقه گرد باز خود یک گردنبند بلند انتخاب کنید یا گردنبندی را بردارید که درست فاصله بین یقه و گردن را پر کند.

مشاهده زیورآلات نه

کدام گردنبند برای کدام یقه؟کدام گردنبند برای کدام یقه؟

چهار) مدل گردنبند بلند انتخاب یقه قایقی

هیچگاه با لباس‌های نه یقه مدل قایقی گردنبندهای کوتاه نیاندازید چرا که با یقه برخورد می کند. گردنبندهای بلند بهترین انتخاب برای لباس های یقه قایقی هستند.

پنج) یقه مستطیل با گردنبندهای گرد و مروارید

هیچگاه گردنبندهای زاویه دار را با لباس یقه مستطیلی استفاده نکنید. به جای آن می توانید یک گردنبند گرد که درست دور گردن قرار می گیرد یا یک گردنبند مروارید کوتاه انتخاب کنید.

شش) یقه دراپه بعلاوه گوشواره، منهای گردنبند!

به دلیل حالت دراماتیک این نوع یقه بهتر است سراغ گردنبندهای ظریف با آویز کوچک بروید یا اصلا هیچ گردنبندی استفاده نکنید. با لباس‌های یقه دراپه گردنبندهای گرد پچسبان یا گردنبند خیلی بلند را انتخاب نکنید.

بهترین انتخاب برای لباس‌های مجلسی و نه با یقه مدل دراپه، این است که به جای گردنبند از گوشواره‌های خاص استفاده کنید.

کدام گردنبند برای کدام یقه؟

هفت) یقه دکلته و چوکر یا گردنبندهای کوتاه

با مدل یقه دکلته می توانید گردنبند چوکر یا گرنبند کوتاه را ست کنید، چرا که کتف‌های شما کاملا باز است. اما یک گردنبند پرزرق و برق را با یک لباس دکلته مجلسی با بالاتنه کارشده و براق ست نکنید.

هشت) یقه گرد و انتخاب‌های بی‌شمار گردنبند

درست مانند یقه اسکی، برای یقه‌های گرد هم می‌توانید از هر مدل گردنبند استفاده کنید. برای یقه‌های گرد بسته بیشتر از گردنبندهای بلند و برای یقه‌های گرد باز از گردنبندهای کوتاه‌تر که روی بخش باز یقه قرار می‌گیرد، استفاده کنید.

نه) یقه کج با یک گردنبند متقارن

گردنبندهای چسبان چوکر یا گردنبندهای بلند برای لباس‌های یقه کج کاملا مناسب است. گردنبند شما باید تقارن را به لباس‌تان بازگرداند.

کدام گردنبند برای کدام یقه؟

ده) چوکرها برای یقه برگردان باز

اگر می‌خواهید دکمه بالای بلوز یا شومیز یقه برگردان خود را باز بگذارید یا مدل یقه لباس شما به صورت باز و برگردان است، می‌توانید از مدل گردنبند چوکر یا کوتاه استفاده کنید. اگر به دنبال ظاهری خلاقانه و روزمره‌تر هستید سراغ گردنبندهای بلندتر بروید.

یازده) یک انتخاب ظریف برای یقه برگردان بسته

.برای شومیز یقه برگردان بسته بهتر است از گردنبندی استفاده کنید که کوتاه بوده و درست نزدیک یقه می‌نشیند.

آموزش خیاطی

 

منبع: دیجی استایل


دوختودوز گردنبند ,گردنبندهای ,کدام ,لباس ,استفاده ,درست ,گردنبند برای ,استفاده کنید ,برای کدام ,کدام گردنبند ,کدام یقه؟ منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ارشدی ها بارون تعمیرات یخچال مشهد | تعمیر یخچال در محل سایتی برای همه فروشگاه سایت بلاگ بیست آژانس دیجیتال مارکتینگ ای وحید بست نایس - بهترین ها