اپل به دارندگان آیفون 5 هشدار داده که هرچه سریع تر نسبت به نصب آخرین نسخه از iOS اقدام نمایند و در غیر اینصورت با پیامدهای جدی روبرو می شوند.

در این هشدار که به صورت تمام صفحه برای مالکان آیفون 5 نمایش داده می شود از کاربر خواسته شده که تا پایان ۱۲ شب روز سوم نوامبر (۱۲ آبان ماه) نسبت به دریافت آپدیت iOS 10.3.4  اقدام نماید تا همچنان بتوانند از امکانات آنلاین نظیر ایمیل، مرورگر وب، اپ استور و آی کلاود استفاده نماید.

اپل در بیانیه خود خاطرنشان کرده مشکل GPS در گوشی هایی که پیشتر امکان نصب تازه ترین به روز رسانی نرم افزاری را نداشتند باعث بروز این اتفاق شده و قابلیت هایی که به تاریخ و زمان دقیق نیاز دارند را از کار خواهند انداخت.

البته اشاره کنیم اگر قبل از تاریخ مقرر یعنی ۱۲ آبان ماه موفق به آپدیت نرم افزاری گوشی خود نشدید هم فرصت کاملا برای شما تمام نمی شود اما لازم است که از اطلاعات خود بکاپ بگیرید و آن را به کامپیوتر انتقال دهید و سپس به روز رسانی نرم افزاری را نصب کنید. دیگر محصولات اپل شامل نسل چهارم آیپد نیز تحت تاثیر این مشکل قرار دارند اما گفته می شود که در صورت عدم نصب آپدیت نرم افزاری صرفا قابلیت GPS خود را از دست می دهند نه چیز دیگری.

نکته دیگر آنکه افراد زیادی با این مشکل روبرو نخواهند شد. طبق اعلام اپل حدودا ۹ درصد از تمامی کاربران iOS تا تاریخ ۲۳ مهر از نسخه های پایین تر از iOS 12 استفاده می کردند و بسیاری از این افراد نیز سخت افزار مورد استفاده شان جدید است. در نتیجه آمار کاربرانی که از دستگاه هایی با ۴ سال قدمت یا جدیدتر استفاده می کنند و آپدیت نرم افزاری مورد نظر را انجام نداده اند به ۷ درصد کاهش می یابد.

منبع:
engadget

فناوری و تکنولوژی افزاری ,استفاده ,تاریخ ,آپدیت ,رسانی ,هایی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آموزشی رسانه موزیک لری دکور روزمرگی های دخترک کنکوری کتاب گیاهان رزنیوز بهترین سایت