هیدروکوپلینگ

فرایند هیدروکوپلینگ

هیدروکوپلینگ یک فرایند موثر است که با استفاده از آن آب سرد می شود تا دمای تولید را کاهش دهد. پس از تولید برداشت می شود، می تواند دمای بین 50 تا 80 درجه داشته باشد. این معمولا به عنوان گرمای میدان اشاره می شود. اگر میوه ها، سبزیجات و دانه ها از طریق فرآیند منفی تحت تاثیر قرار نگیرند، می توان آنها را با هیدروکوپلینگ شامل غوطه ور کردن محصول در یک وان آب یخچال شده یا انتقال محصول از طریق یک جریان آب سرد دانست. علاوه بر این، بعضی از ماشین ها به آب مورد استفاده در این فرایند مجددا احتیاج دارند، در حالی که اضافه کردن مواد ضد عفونی کننده به آب برای کمک به تمیز کردن محصول. بنابراین آب در مقایسه با هوای خنک کننده سریع تر از تولید خارج می شود. این به شما اجازه می دهد که گرمای زمین به سرعت حذف شود و فرآیند خراب شدن را تسکین دهد.

افزایش سرعت و کاهش بهره وری انرژی

خنک کننده اتاق با استفاده از یک اتاق تهویه مطبوع برای کاهش دمای محصول است. هیدروکوپلینگ بسیار سریعتر از خنک شدن اتاق است، اما فرآیند هیدروکوپلینگ به عنوان خنک کننده اتاق به عنوان انرژی کارآمد نیست. حفظ دمای کم آب مورد نیاز برای فرایند آبگیری، مقدار قابل توجهی از انرژی را به دست می دهد. این به این معنی است که هیدروکوپلینگ یک روش سریع و کارآمد برای سرعت بخشیدن به گرما است، اما برای خنک سازی کامل برای دمای مطلوب مناسب نیست، زیرا انرژی بیش از حد نیاز دارد.

هیدروکوپلینگ یک روش مستقل نیست

هیدروکوپلینگ طراحی شده است تا به سرعت دمای محصول که حساس به مرطوب نیست را کاهش دهد، اما برای نگهداری آن در دمای پایین طراحی نشده است. علاوه بر نگرانی های مربوط به بهره وری انرژی، اکثر محصولات نمی توانند به طور مداوم در آب سرد ذخیره شوند بدون آنکه پایداری، طعم و کیفیت آن کاهش یابد. برای طراحی یک فرایند خنک کننده موثر، هیدروکوپلینگ باید یک روش مقدماتی برای کاهش سرعت محصولات حساس به سرعت باشد تا بتوان آن را در یک اتاق سرد ذخیره کرد و در دمای مناسب نگهداری شود.

 

لینک منبع

 

 

 


مرکز تخصصی و سوپر صنعتی انواع گیربکس و الکتروگیربکس دمای ,هیدروکوپلینگ ,سرعت ,کاهش ,کننده ,محصول ,دمای محصول ,برای کاهش ,کننده اتاق ,کردن محصول منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کفپوش های صنعتی بتن دیوانه ای زیر نور ماه میخوام حرف بزنم سریال هندی گیمز 4 آنلاین قالیشویی فارسی شرکت آسانسور ایمن آسانبر لیان (بوشهر لیفت) 90blogs فایل خوب