آشنایی با مینی کیس استوک HP ProDesk 600 G1

 

مینی کیس استوک HP ProDesk 600 G1 اچ پی. رم 4 گیگابایت، سیپیو اینتل i5 و گرافیک Intel Graphic 4600 DVMT حافظه داخلی 500 گیگابایت و HDMI مناسب گیمینگ و طراحی

 

چرا باید مینی کیس استوک HP ProDesk 600 G1 را انتخاب کنیم؟

مشخصات، قیمت و  مینی کیس استوک HP ProDesk 600 G1 اچ پی

 

جهت مینی کیس استوک HP ProDesk 600 G1 کلیک کنید

 

در جهان شلوغ امروز ,که صرف نظر از ابعاد هر سازمانی همواره دغدغه فضا وجود دارد , قطعا یکی از اولویت های هر سازمانی جاگیر نبودن وسایل الکترونیک است. پس اگر شما هم به دنبال یک کیس جمع و جور با کاربری بالا و ظاهر زیبا می گردید, این مینی کیس استوک از شرکت HP گزینه مناسبی برای شما می باشد, برای آشنایی بیشتر با این دیوایس به خواندن این مقاله در چنارو ادامه دهید.

 

ویژگی های ظاهری و فنی

کیس های با کیفیت HP ظاهری معتدل و قابل اعتماد دارند. قسمت جلویی با یک شکل زیبا  مشخص شده است که مجهز به درگاه های USB و جک های صدا می باشد. البته به طیف گسترده تری از اتصالات در پشت کامپیوتر دسترسی دارید. در میان آنها پورت های پر سرعت USB 3.0, که برای بسیاری از دستگاه های خروجی تصویر مناسب می باشد، پورت LAN و حتی PS / 2 قرار گرفته است.

مینی کیس ProDesk 600 G1 حتی سختگیر ترین افراد را هم راضی می کند. بطور مثال می توان آن را با یکی از می توان آن را با یکی از پردازنده های نسل چهارم Intel Core با عملکرد بالا ، از جمله Core i7 پیکربندی کرد و نوع کارت گرافیک، نوع هارد دیسک و میزان حافظه را با توجه به عملکرد مورد نظر تطبیق و ارتقا داد.

مینی کیس استوک HP

در نهایت باید بگوییم که هوای تصفیه شده دائمی که در کیس جریان دارد, هزینه نگهداری کم, مصرف معقول برق و سر و صدای پایین این کیس را به گزینه خوبی برای تبدیل کرده است. اگر قصد این مدل مینی کیس استوک در ایران را دارید می توانید به گاه ما به آدرس گاه اینترنتی چنارو در فضای مجازی مراجعه کنید.

 

 

برچسب:


چنارو prodesk ,استوک ,مینی ,چنارو , مینی ,استوک استوک منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

برند کالکشن ماشین بازان فروش,سرمایه گذاری در خرید زمین و املاک صنعتی و کشاورزی صدرصد تضمینی, پرسود املاک شمال نور گستر تدریس خصوصی شیمی علی علوی سایت شخصی عماد قلی‌پور :: Emad-Gholipour صفحه اصلی استاپ شارژ Noxe