چگونه بازدیدکنندگان دائمی داشته باشیم؟

در آغاز فعالیت سایت شما مخاطبی نخواهد داشت و جذب مخاطب نیازمند زمان است. اما روش هایی وجود دارد که با استفاده از آنها می توان این پروسه را کوتاهتر کرد.

1. اهمیت کلمات کلیدی را جدی بگیرید

پیش از آنکه کلمه ای را به عنوان کلمه کلیدی انتخاب کنید، ضروری است که آنالیز دقیقی روی آن انجام دهید. در غیر این صورت شما بدون در نظر گرفتن نیاز مخاطبتان کار خود را آغاز کرده اید. در بسیاری مواقع کلمه ای که در ذهن شماست با کلمه ای که توسط کاربران جستجو می شود تفاوت بسیاری دارد. در نتیجه بهترین راه استفاده از یک ابزار آنالیز کلمه کلیدی مانند KW Finder  ، MOZ  ، SEM Rush keyword tool و . . . است. شما لیستی از کلمات کلیدی احتمالی خود تهیه می کنید و با در نظر گرفتن فاکتورهایی نظیر سختی کلمات، میزان سرچ ماهانه، نرخ کلیک و . . . بهترین کلمات کلیدی را از میان آنها انتخاب می کنید. در زیر مثالی را از آنالیز کلمه کلیدی در سایت MOZ مشاهده می کنید.

کلمه کلیدی و سئو

 

2. محتوای خوب بسازید

محتواهایی که در سایت خود قرار می دهید باید پوشش دهنده موضوع اصلی سایت باشند. سعی کنید سوالات مخاطبین خود را قالب یک محتوای خوب و جامع پاسخ دهید. فراموش نکنید هر محتوا را به صورت جداگانه برای گوگل بهینه کنید (سئو کنید). اگر سایت شما یک سایت وردپرسی است می توانید برای سئو کردن از افزونه Yoast seo کمک بگیرید.  

3. لینک سازی کنید

برای گوگل میزان لینک هایی که از سایت های مرتبط دیگر به سایت شما داده می شوند نشانه قابل اعتماد بودن شماست و در امتیازدهی به سایت شما اهمیت بسیار دارد. پس سعی کنید در سایت های مختلف، انجمن ها و بلاگ ها با ایجاد محتوا، لینک سازی کنید. از لینک سازی در شبکه های اجتماعی نیز غافل نشوید.   

4. مخاطبانتان را به کاربران دائمی تبدیل کنید

بعد از طی کردن مراحل فوق، سایت شما بازدید کنندگانی پیدا خواهد کرد که به سایت شما سر میزنند. اما چگونه می توان آنها را به صورت مکرر به سایت برگرداند؟ یکی از راه های موثر برای دسترسی شما به مخاطبان، دریافت ایمیل آنان است. به این صورت شما می توانید همیشه با آنان در ارتباط بوده و اخبار و مقالات جدید را برای آنها ارسال کنید. دریافت ایمیل می تواند جهت ورود به سایت و یا دانلود فایل های مختلف انجام شود. روش دیگر، ایجاد محتواهای سریالی است. شما می توانید یک محتوای جذاب را به قسمت های مختلف تقسیم کرده و آن را در چند مرحله مختلف در بلاگ سایت خود قرار دهید و به این طریق مخاطبین را به سایت خود بازگردانید.
digital marketing world سایت ,کلمه ,کلیدی ,صورت ,دهید ,لینک ,لینک سازی ,کلمات کلیدی ,کلمه کلیدی ,بازدیدکنندگان دائمی ,سازی کنید ,دائمی داشته باشیم؟ ,بازدیدکنندگان دائم? منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

وبلاگیجات پرنسس اسکای استار ارزان سرا جهان تولز مرجع کد و ابزار سئو وب ایران تابستون مجله اینترنتی هنریک ماڵپەڕێکی تایبەت بۆ پەروەردەبوون